Jumaat, 29 Mei 2009

Ahlan WaSahlan

Assalamualaikum.....

Merasa terpanggil dengan kepesatan penggunaan InTernet Dewasa kini. Saya merasakan wajar bagi kami meneruskan kelangsungan kejayaan rakan2 kami ( tranungkite.net dsb - sekadar menyebut beberapa nama je) dalam menyebarkan info serta menyediakan maklumat alternatif kepada semua manusia yang mendiami bumi Malaysia tercinta ini amnya dan bumi terengganu .

Kita selalu marah dan menyarankan memboikot akhbar-akhbar arus perdana dan Siaran TV namun kita sebenarnya salah juga tidak menyediakan altenatif lain. ( Jangan Marah).... Namun Keadaan kini Alhamdulillah mulai berubah. Internet sudah menjadi sumber berita utama selepas Media tradisional (Akhbar dan TV ) sudah menjadi bahan lawak dan misteri nusantara kepada rakyat kini.

Justeru itu marilah kita bersama-sama mengembeling tenaga dalam satu hasrat murni membanyakkan lagi sumber berita dan maklumat kepada Ummah. Semoga rakyat negara ini tidak tertipu lagi dengan proganda bukannya berita sebenarnya.

InsyaALLAH Jalan Untuk Kemenangan Islam ... Terbentang luas di depan

Jangan Tanya apa yang Jemaah berikan kepada Anda TAPI Tanya diri apa yang anda telah sumbangkan kepada kemenangan Jemaah....

Wassalam

WebMaster......
PemudaDunLadang

email news to :
pemudaladang@gmail.com